torstai 10. tammikuuta 2013

Blue

Moro!
Eilen oltiin Hennan kanssa Pannarilla molemmat niin saatiin mustakin napsittua kuvia
 ilman sitä tavaks muodostunutta peilisysteemiä.
Joku nokkela saattaa näistä kuvista arvata mun lempivärin..


 ...Se on sininen...


Sen jälkeen kun Henna meinas kuolla nauruun aina kun näki musta kuvan, 
niin päätettiin että yritän olla katsomatta kameraan. :D
Musta ei oo kyllä kukaan ikinä onnistunu ottaan onnistunutta kuvaa,
paitsi mun sisko kun sille uskallan poseerata ja olla normaalisti, mutta sitten kun joku muu ottaa kuvaa niin terve..

Mä en nyt suinkaan tullut taas vaan kertoon itestäni, vaan lähinnä noista vaatteista mun päällä :)
Tollasilla vaatteilla voisin olla aina.
Rakastan ihan perus farkkuja ja pitkähihaisia, varsinkin raitasia!
Pipo : Parajumpers
Raitapaita : Peak Performance *täältä*
Farkut : Ralph Lauren Denim & Supply
Liivi : Ralph Lauren Denim & Supply
Kengät : Coca Cola

Mulla riittäis nyt näitten kolmen kahvikupin jälkeen juttua vaikka kuinka ja paljon,
mutta toivotan sittenkin vaan  hyvät päivän jatkot ja tervetuloa Putiikille :)
Kivoja Ale juttujakin vielä vaikka kuinka paljon!

Terkuin,

Lotta

Ei kommentteja: