torstai 19. syyskuuta 2013

Arjen pieniä iloja

Se on Lotta täälä terve!
Oon pitkästä aikaa Putiikilla töissä ja tuli tossa todettua, että ei tee 
hyvää tämmöset pitkät tauot. Rupesin just tykkään syksystä enempi, ja mä vähän jopa toivon,
että tota vettä nyt tihkuttais edes vähän, koska meillä on maailman makein kumppari tarjonta!
HUH! On Hunteria, Supertrashia ja Ilse Jacobsenia ja sitten tietty kaikki muut syys/talvikengät, voi juku.

Kattelin että toi Martsa on täälä hehkuttanu nyt kenkiä jonkun verran, mutta mun on pakko
hehkuttaa vähän lisää. 
Tänä aamuna saapui meinaa Baltarinin uusia kiilakorko nilkkureita..
Kolmen viikon sairastelun jälkeen tää innostuminen on kunnolle tosi rankkaa!






 Koitin heti noita mustia korkeempia nilkkureita, missä on tommoset nätit remmit.
Istu mun jalkaan ainakin tosi hyvin, mielettömän pehmeet ja helppo kävellä!
Hiekan väriset ja toiset mustat, missä on toi koristelu on hinnaltaan 159 €
remmilliset 169 € 
Kengät löytyvät Citystä ja Pannarilta, Nettiputiikista toivottavasti myös pian:)

Sitten vielä yksi juttu mistä oon saanut iloa arkeen on se, että vihdoin sain
vetää Parajumpersin kevyt untsikan päälle! 
En oo sekuntiakaan katunut kyseistä ostosta, päin vastoin :)

Juttu nyt vähän hyppii sinne tänne, mutta ei voi mitään, kun on niin innoissan kaikista 
uusista asioista, eikä millään osaa päättää mitä kertois :P

Se olis viikonloppu pikkuhiljaa edessä, siispä nautimme seuraavaksi siitä!

Iloisin mielin,

Lotta

Ei kommentteja: